14 december

Ni har nog förstått vad som hände på morgonen idag... det var INTE kul, att behöva vakna tidigt för att gå till skolan och sedan gå hem när man kommit fram är heeelt onödigt.

Men sen gick Ida och jag tillbaka till skolan för att ha so. Den lektionen tycker jag gick ovanligt fort. Vi tittade på en film om Kina och sen fyllde vi i alla andra länder på en karta. Sen var det teknik. Jag och Jessica fick hämta tyg i slöjden så vi kunde bygga våra skyltar. Vi håller på med ett kommunikationssystem!

Jag kom typ nyss hem, så jag har inte gjort så mycket. Men snart ska jag plugga till vårat test på länder och huvudstäder i Asien som vi har på fredag.



Kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0