en eftermiddag med Ida

Heeej, kan ni gissa vad jag gjort idag ? :o Ja, det var ju inge svårt... jag har vart med Ida på eftermiddagen. Innan det var jag ute på promenad med mamma, pappa och Peps, en hund som bor längre upp på våran gata. Sen gick vi om lämnade Peps. Sen åkte mamma och jag till stan och köpte ett skissblock till mig, jag behövde verkligen ett, mitt andra var ju slut.

På eftermiddagen gick jag till Ida, vi installerade hennes Photoshop och sen tittade vi på bilder ;) Sen gick vi hem till mig och spelade Kinect och Ida fick några extremt snygga bilder på mig och mamma -.-

Imorgon ska jag vara med Ida på förmiddagen.. Sen ska mamma, pappa och jag åka till Norrköping för att hämta Simon och sen ska vi titta på en kamera till MIG :D

kram :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0