en stund kvar...

... av julafton...

Jag fick:
  • 4st mjukisbyxor och en tröja till ett par.
  • en halsduk, jag älskar den!
  • anteckningsblock
  • pengar till en systemkamera
  • paradisask
  • nagellack med mindre penslar för att göra mönster.
  • mascara
  • kakböcker, recept helt enkelt.
  • annat godis...
  • 2par trosor.
  • vantar
  • och en söt handduk...
Gustav fick Kinect spelet... men han blev sjuk på kvällen och somnade, så jag fick spela själv. Det var jätte kul, jag fick till och med mormor att spela lite ända tills pappa kom upp med kameran...

En väldigt lyckad julafton! Nu ska jag sova eller så ska jag titta på tv med mamma och pappa, jag vet inte riktigt än. Och vi kanske inte ska åka till farmor och farfar imorgon eftersom Gustav blev sjuk, så jag kan förbereda mig för att Älskling ska komma hit... Men imorgon ska jag nog bara spela Kinect, äta godis, åka med mamma och titta på nån färg att tona mitt hår med och kaaaanske sola :)

Kraaaaaaam :*


Kommentarer
Postat av: Gustav hydén

Emma !

2011-01-28 @ 23:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0