Följ idas blogg!

- jag har henne som länk!

Heeeeej! :D

nu tänkte jag träna på Asiens huvudstäder... det är jätte komplicerade namn ju :(

och idag har jag vart i skolan, som vanligt.. En heeelt vanlig tråkig torsdag. Börjar med mentorstid, elevensval då gick jag, Ida och Jessica till bilden och ritade lite ;) sen var det engelska, vi tittade på family gay ;o Sen pysslade vi och fikade på franskan. På svenskan läste vi, jag höll på att somna -.- Vi lekte en jätte kul lek på fysiken, man skulle rita på tavlan och resten av laget skulle gissa, killarna mot tjejerna.. det spelar absolut ingen roll vilka som vann! Sen var det so, då tittade vi på två filmer om Kambodja (?) och en om Nigeria.

Nu har jag var hemma i mer än en timme och jag har hunnit titta på my sweet 16 och läst bloggar ;D

kraaam ;D


Ps. jag är super duper trött nu! 


Kommentarer
Postat av: ida

SÖTNÖT :O (L)

2010-12-16 @ 17:29:42
URL: http://idagustafsson.blogg.se/
Postat av: ja:D

2010-12-16 @ 18:40:00
Postat av: simon

JA:D

2010-12-16 @ 18:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0