If You Can Dream It You Can Be It.

Och jag ska bli popstjärna *host*

Jag går runt och funderar varför vissa människor kan påstå att något jag gör är fel, när dom själva en vecka senare gör samma sak.

Idag har vi haft sovmorron till  9 hahah länge va ?? sen idrott, mkt rolig lektion, doppboll, blubbb och spökboll ;)
sen franska där vi läste upp våra barn sagor, dom kanske kommer upp här sen ;D sen engelska och svenska typ helt vanilga X) sen matte där vi fick reda på våra betyg MKT SKOJ :D VG för både mig och Emmmmma duktiga flickor :P nästa var fysik, vanlig lång tråkig genomgång om energi :)

Nu har emma och jag ätit mackor, kräm, pepparkakor, saffransbullar och MJÖLK ;D ps vi är inte tjocka !
jag tänkte att jag skulle hjälpa henne med bloggen, det kan ju gå som det går X)

kramar Ida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0