jag har tråkigt...

50 frågor om mig!

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? - Ida!
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? -Var i skolan...
3. Vad gjorde du för 30 min sen? - Tittade på ung och bortskämd
4. Vad hände dig 1993? - Jag fanns inte då
6. Tre ord varför du sist spydde? -Jag kommer inte ihåg, men jag antar att jag var sjuk...
7. Vilken färg är din hårborste? - svart, rosa
8. Vad köpte du sist? - julklappar
9. Vad fick du senast i present? - armband :)
10. Vilken färg är din dörr? -vit
11. Var förvarar du dina pengar? -i plånboken?
12. Hur var vädret igår? - Jätte kallt!
13. Vart kramades du sist? -på väg hem till mig
14. Vad ser du fram emot? - julafton
15. Vad är 15? - en siffra...
16. Vilken storlek har du? -på vad ?
17. Vill du klippa dig? - Ja, jag vill testa någe nytt
18. Är du över 25? -naj
19. Pratar du mycket? - ibland kanske
20. Kollar du på O.C.? -nej
21. Har ditt namn ett "x" i det? -neej.
22. Känner du någon som heter Steve? - nej
23. Hittar du på egna ord? -njae..
25. Är du en typiskt svartsjuk person? - kanske ibland...
26. Vad har du för mobil? - Sony Ericsson c510
27. Vem ringde dig sist? - Mamma
28. Biter du på naglarna? - jaaa :(
29. Har du lockigt hår? -nej :(
30. Vilken konsert ska du på härnäst? - det vet jag inte
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - jag vet inte :o
32. Hur många gånger har du svurit idag? - hmm.. lagom många gånger!
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - va? skulle jag tro ;D
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? -nej
35. Ska du jobba imorgon? -jNej :D
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - Simon!
37. Vad borde du göra nu? -Titta klart på tvserien jag tittade på...
38. Har du något smeknamn? -nej inget speciellt
39. Sover du mycket? - lagom tror jag :)
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - Bröderna karlsson, kanske :)
41. Vad ska du göra i veckan? - Fira julafton, vara med kompisar
42. När var du ute sist? - för några timmar sen..
43. Har du gråtit idag? -nej
44. Är du en glad person? - för de mesta, ja
45. Har du roligt nu? -nej
46. Vad äter du helst? -gooodis, såklart
47. Vem var du med sist? -Ida
48. Vad heter din mamma? -Jessica
49. Vad är hela ditt namn? -Emma ..... Hydén
50. Tycker du om någon just nu? -JAA :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0