Norrköping strax.

hej, mamma, pappa och jag ska snart åka till Norrköping för att hämta Simon och kanske köpa en systemkamera till mig... dvs om det finns någon affär som har en systemkamera kvar!

Idag har jag vart med Ida, vi rensade bland mina kläder och sen gjorde vi pannkakor till oss och Gustav. Sen följde jag Ida en bit, hon skulle till jet.

Sen gick jag hem och spelade ett legospel med Gustav som han fick i julklapp, kanske inte det roligaste spelet och det var nog gjort för yngre än mig eller till någon med mindre fingrar iaf...

Jag har inte bloggat tidigare idag för att mitt internet har inte fungerat. :(

Kraaam :*



Mamma om du läser min blogg och har tittat på bilderna ovan, så vill jag bara berätta för dig att jag vill ha en hund fortfarande!

Kommentarer
Postat av: ida

JAA du VILL ha en hund... men du kan ju ta julklapps pengarna och köpa en :D

2010-12-27 @ 18:55:15
URL: http://idagustafsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är nog pappa som ska läsa bloggen ;)

2010-12-27 @ 23:06:37
Postat av: emma

ida: ja precis, det finns ändå inte en kamera någonstans -.-

2010-12-27 @ 23:19:41
URL: http://emmahyden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0