tagga för jullov!

Hejsan svejsan!

- ja det är ju faktiskt bara imorgon kvar, sen är det lov!


Idag har jag vart i skolan, en väääldigt lugn dag, vi börjde med att spela, rast, vi fortsatte med att spela, lunch och sen tittade vi på film och slutade runt 14.00. Då¨gick Jessica, Ida och jag ner på stan för Ida och Jessica skulle köpa några grejor... Sen gick jessica hem och Ida och jag gick runt bara för att ha någonting att göra tills hennes flöjtlektion började. Vi kom tillslut fram till att vi kunde gå hem till mig och värma oss och sedan gå till Kulturskolan.. Sen när ida spelade flöjt satt jag och lyssnade! Sen gick vi hem och frös som bara den!!

Sen åkte mamma och jag och köpte några julklappar, jag vart ganska nöjd med dom faktiskt, synd att dom inte var till mig bara ;)

Och jag funderar på att tona håret igen, skulle vara kul att testa någe nytt, men jag vet inte vilken färg "/ Men jag vet att jag inte vill ha det sådär!

(dålig bild, jag vet!)

Jag har nog inge mer att skriva nu.. och om jag kommer på någonting så skriver jag då :D

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0