tjohooooo!

heeej.

Vi har jullov nu :) och det var en väldigt lugn dag idag, vi började helt enkelt med en julklappstävling i klassen, jag tyckte synd om dom som inte fick någonting, medans jag fick 3st ;)

Sen tittade vi på Family gay... och tyvärr så fattar jag inte riktigt humorn i det hela... t.ex när dom sågar av en arm.... det är väl bara äckligt? :O

Sen gick vi ner till bibloteket och åt tårta med alla andra 9or i D-laget. Vi fick också våra betyg. Sen införde vi en ny tradition som var att alla i D-laget skulle dansa långdans(?) igenom skolan... sen fick vi jullov :D

Nu gör Ida mat och jag bloggar :o Men nu ska jag hjälpa henne! Hoppas tomten läser min blogg och ser att jag också hjälper till inte bara bloggar och latar mig! :)

KRAAAAAAM :)


Kommentarer
Postat av: ida

hahahaha tomten ser dig :O

2010-12-21 @ 11:52:16
URL: http://idagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0