white light moment

Heeej

idag när jag vaknade gick jag upp till Gustav, där han satt och pratade med några små skånska pojkar på skype.

Sen åkte vi hem till mormor och morfar för att äta, efter vi ätit spelade Gustav och jag spel och sen  vart han tjurig för han ville åka hem, så han gick ut och satte sig, medans mormor, jag och morfar fikade... sen åkte vi hem.. Så min slutsats är att jag har inte gjort så mycket idag heller...

Snart är det julafton och snart ska jag till Simon, jag ska åka tåg själv för första gången den 8 januari... jag är nervös, men jag tror det kommer gå bra iaf, det kan ju inte vara så svårt ;)

Kram :)


jag saknar min simon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0