2 februari

Idag gick jag till skolan med Gustav och Martin, dom skulle ändå till söder idag för att ha språk. Så när vi nästan var framme och jag nästan hade halkat ett antal 1000 gånger så halkar jag! Just då kändes det som att det inte var någonting viktigt, det var bara byxorna (dom nya, som jag köpte i söndags -.-) som gick sönder. När jag kom till skolan såg jag att jag blödde också, så jag gick till mammas jobb så fick hon hjälpa mig, sen åkte jag hem och bytte byxor så jag missade musiken -.- Men jag han tillbaka lagom till engelskan började. Tur det iaf!  JAG HATAR IS :( och jag har ont i knät nu "/

När jag kom hem efter skolan åkte mamma, pappa och jag och tittade på bilar och sen handlade vi och nu är jag hemma igen!

Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0