bildbomb + 3 dagar

Pappa, jag och Gustav började med att hämta Ida för att sedan börja åka till farmor och farfar. blaaaa blaaaa....
När vi var framme spelade Gustav, jag och Ida den försvunna diamanten... Mitt i kom Bamse (farmor och farfars hund) och gick i spelet som låg på golvet.
Men det gjorde ingenting, jag vann iaf ;)

Sen skulle Ida och jag gå ut och gå, för att ta fina bilder. Det var några fina bilder. Sen gick vi in på en liten väg för vi orkade inte vända och trodde det var en kortare väg igenom skogen.... Fast naaaae... vi var ute och gick i ungefär 1½timme. Sen började dom flesta bli oroliga och ringa och smsa till oss. Tillslut vände vi och sen kom pappa med fyrhjulingen och hämtade Ida och mig.

Och i måndags åkte farmor, Ida och jag till Stockholm. Jag hittade ingenting! :s Sen åkte vi hemåt och då köpte Ida och jag godis ;)

Väl hemma så åt vi våfflor och gick ut och gick med Bamse. Ida och jag tittade på en film också.

Idag gjorde vi inte så mycket där, vi spelade spel och packade ihop innan vi åkte till tågstationen.

2 söta bilder till! :)


Det var de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0