18 januari

IDAG FICK JAG MIN KAAAAMERA!!!!!
jag älskar den!
Synd bara att den ska ladda i tolv timmar, så jag kan vakna inatt och använda den om jag vill, fast det skulle jag inte tro... jag sover gärna när jag är ledig imorgon!

Så imorgon ska jag vara med Ida och ta kort :)

Idag har det vart skola, vi fick inte håltimme från svenskan utan egen tid... Det har jag lärt mig att det heter! :D Så då åkte Ida och jag hem till mig och invigde min kamera, såklart! Sen kom vi tillbaka till matten och fysiken. Dagen gick ändå ganska fort för att vara en tisdag :)

Sen åkte jag, mamma och Ida och tränade boxning, det var jääätte kul, som vanligt!

Kram :)

Imorgon kommer det flera bilder, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0