18.18

Ida äter, jag väntar på henne.

Jag facebookar så länge. Jag ska få låna hennes photoshop och se om det funkar på min dator, det borde det göra, eller?

Jag orkade inte dansa idag så jag spelade Kinect imorse istället. Men jag vill ha ett annat spel till Kinect istället för sport och adventures eller vad det hette :O MAMMAAAA!

Ni får gärna läsa idas blogg.
idagustafsson.blogg.se
idagustafsson.blogg.se
idagustafsson.blogg.se
idagustafsson.blogg.se
idagustafsson.blogg.se
idagustafsson.blogg.se
idagustafsson.blogg.se
idagustafsson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma vet vad du vill ha....har du 500kr så varsågod o köp ;)

2011-01-17 @ 22:09:04
Postat av: Mamma

Jag vet vilket spel du vill ha....men man kan inte bara köpa o köpa...;)

2011-01-17 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0