Efter boxningen!

Sådär nu har jag duschat och fixat mig efter att ha tränat boxning med Ida och mamma. Jessica kunde inte hon skulle göra nått annat.

Nu har jag ätit fruktsallad och tittat på ett inspelat avsnitt av bygglov... Hur kan man döpa sitt barn till HALLON undrar jag ;o

Ida, du måste erkänna att jag är den bästa "bananskalskastaren" i världen? Hoppas du följer med på boxningen på lördag också. Det borde ni andra också testa...ett boxningspass på friskis & svettis är sjukt kul :)

↓ OCH TITTA VEM MIN NYA ÄLSKLING KOMMER ATT BLI ↓

Kommentarer
Postat av: Mamma

Var glad att vi inte döpte dig efter chokladdrycken på glasflaska ;)

2011-01-12 @ 12:25:48
Postat av: ida

du är världens bästa banan kastare under svett killens bil :D

2011-01-12 @ 14:54:19
URL: http://idagustafsson.blogg.se/
Postat av: hanna

helt rätt! :D (kameran)

2011-01-16 @ 13:43:49
URL: http://hannawallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0