Jag tror jag vet vad jag vill...

Jag har nog bestämmt mig för att välja estet bild & formgivning på Duveholm. Det verkade som att det var en bra skola och det var en bred utbildning. Men innan jag bestämmer mig helt för det så ska nog jag och Matilda Linder gå dit nån skoldag och titta hur det är där :)

När vi var där idag på öppethus så var jag och mamma mest i bildsalen, det fanns många saker att titta på där. T.ex. så gjorde mamma sin hand i gips, den var häftig. Sen gjorde vi knappar jag gjorde en till pappa som det står "I ♥ EMMA" på. Den satte jag och mamma upp på hans jobb, brevid ett hjärta som det stog pappa i som också jag har gjort, fast för flera flera år sen ;)

Nu känns det som jag skrev för mycket, hoppas ni orkade läsa ;)

Kram :)

Kommentarer
Postat av: ida

du glömde bild i inlägget !!!!

2011-01-18 @ 16:00:22
URL: http://idagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0