Måååååndag!

ÅH JAG HATAR MÅNDAGAR!

Vi började med slöjd den här terminen, jag har textilslöjd. Vi har slöjd tillsammans med 9c... men det blir säkert jätte bra iaf :) Vi ska sy kläder och jag ska sy en super söt klänning och hoppas på att den blir bra. Efter slöjden börjde det bli jobbigt för då hade vi idrott..Vi dansade bugg och spelade handboll. Sen hade vi matte och franska, åh det var jobbigt, jag var hungrig och hade ont i huvudet. Sen fick vi sluta tidigare för att vi var sååå "duktiga" på franskan. Annika (våran franska lärare) måste verkligen ha älskat oss jätte mycket idag.

Nu ska jag snart äta och sen ska jag till duveholm och se om det finns någonoting intressant att välja till gymnaseiet där :)

KRAAAM :*


När man var såhär liten hade man ingen aning om hur
svårt det skulle vara att behöva välja till gymnasiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0