mammas dator igen...

jag glömde blogga igår. Jag satt inte vid datorn det var därför. Jag var i skolan, läste, dansede och boxades.

Idag hade jag inte sovmorgon som förra terminen, idag hade jag musik! Jessica och jag trodde att våran lärare skulle öppna lite tidigare än när vi började, så vi struntade i jackorna och gick direkt till musiksalen kl 8.55 typ... Vi stog där ute och frös, sen kl 8.10 kom hon och öppnade. Nästa vecka tar vi jackorna på oss!

Sen hade vi engelska, so, lunch och no. På no:n så hade vi redovisning för våra signalsystem. Så Jakob gick ner med våra skyltar och sen stog Jessica och jag i fönstret och tittade i kikaren. Det gick faktiskt bra för oss tycker jag! Jessica och jag hade även lärt oss alt utantill som man inte behövde.


Kommentarer
Postat av: skåningen utan hjärna

Han sa ju att man skulle kunna det utan pappret! :O men men vi var duktiga! :D ♥ Måste anteckna att vi ska ha på oss jackorna på onsdag xD haha !

2011-01-26 @ 17:44:23
URL: http://jessicamodig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0