16 juni

10 dagar jag bloggade, kan bero på att det är sommarlov...eller en annan anledning som jag just kom på, att jag HATAR att skriva på den här datorn!

Jaha det har hänt ganska mycket sen senast jag bloggade. T.ex. var klassen i Stockholm, på riksdagen, strindbergsmuseet och på Gröna Lund och jag måste berätta att jag har åkt fritt fall!!!!! Sen var det skolavslutning och jag kommer sakna klassen mycket!

Den här bloggen är faktiskt kul! Även fast han inte uppdaterar så ofta men jaja..

Nu har jag ingenting mer att berätta, kram :*

Här får ni några gamla bilder, bara för att jag har såååå tråkigt ;)


Kommentarer
Postat av: Kim ;)

Fuking ful keps...!

2011-08-07 @ 18:42:48
URL: http://dinmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0