97 dagar kvar bara!?

hej det är lördag och jag har precis gjort mig iordning för att träffa Ida :) Jag har målat naglarna på ena handen men det vart fult så jag ska ta bort det.

Nu håller snön på att försvinna ännu mera hoppas den är borta snart :)

Det är 9 dagar tills musikalveckorna.
Det är 29 dagar kvar tills vi åker till kläppen på klassresa.
Det är 44 dagar kvar tills påsklovet.
Det är 97 dagar kvar tills sommarlovet! :)
Det är 178 dagar kvar tills jag fyller 16!

det är inte speciellt länge kvar tills nått av det, eller jo det är ett tag kvar tills jag fyller år..

en bild från när jag fyllde 15.

Jag hatar mammas dator, den vill inte som jag... så jag skriver inge mera nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0