30 maj!

Nu tyckte jag det var dags att blogga igen! Ingen har tjatat på mig än...så jag gör det frivilligt!

Idag hade vi håltimme från franskan, så jag, Ida och Asia gick och åt pizza! När jag kom hem så åkte jag och mamma för att hämta min klänning som jag ska ha på avslutningsfesten imorgon & självklart så ska mamma ha skokartonger som hon kan packa saker i... så vi när vi hämtat klänningen gick vi till skoaffären och hämtade kartonger...gissa hur många som glodde när man kommer ut med 6-7 skokartoner!?!?!?

Snart är det skolavslutning också! Ska bli kul att börja på duveholm sen... jag kaaaanske kommer sakna klassen lite :(

Nu ska jag vila mitt ben... jag sträckte det (tror jag) när jag hoppade hopprep ;p

Kram ;*

varsågoda, en riktigt tråkig bild!

Kommentarer
Postat av: ellllllllllllllllllllllin (granne)

Till Söderköping ska vi i sommar du och jag. Jag skämdes med de jävla bananlådorna som jag hämtade till mamma! Ses snart från din kära granne

2011-05-30 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0