Min torsdag & fredag!

Hejsaaan!
Igår var mamma, pappa och jag i Västerås för att träffa Adinas hundbror... jättesöt liten kille som liknade Adina... Kom även fram till att jag skulle vilja ha en katt, men det lär jag få skaffa själv när jag flyttar hemifrån! Där Prinsen (som Adinas bror så fint heter) bodde så bodde även 6st katter, 1 kanin och 3st andra hundar (hundarna bodde där under dagen). När vi kom hem till Katrineholm igen så kom Sara hit och vi gick på utebion, men vi kollade inte klart på hela filmen eftersom det blev ganska kallt. 

Och idag har jag träffat Ida, kollat på massa foton, vart ute och gått och redigerat en header till Matilda. Nu ska jag snart äta och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det får jag se! 
Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0